AnUel vind het belangrijk dat de algemene voorwaarden en het privacy beleid voor beide partijen duidelijk is, hieronder staan verschillende onderwerpen met betrekking tot aankoop en verwerking vermeld. Als je een product aanschaft wil je eerst weten waar je aan toe bent. Daarom leg ik graag uit hoe ik het pakket lever, hoe het zit met betaling en retourneren, maar ook als er een mogelijke klacht is.
Levering
Dan heb je net de keuzestress gehad over welk item je gaat aanschaffen, kun je ook nog kiezen uit verschillende verzendmethodes.
AnUel hanteert drie verschillende leveringsmethodes:
- Verzenden met PostNL is €6,50, de voordelen aan deze verzendmethode zijn dat je het pakket relatief snel in huis hebt, mocht je bijvoorbeeld last minute nog een outfit nodig hebben. De bezorging bij PostNL is binnen 48-72uur, daarnaast heb je de keuze om het pakket aan huis te laten bezorgen of bij een servicepunt te leveren.
- Verzenden met Homerr is €4,50, deze verzendmethode is voordeliger doordat Homerr gebruik maakt van verzamelpunten en twee keer per week pakketten verzendt vanaf deze punten. Er wordt dus minder vaak gereden en daardoor 79% CO2-uitstoot per pakket bespaard. Door deze duurzame verzendmethode kan je pakketje wel langer onderweg zijn, de gemiddelde levertijd is 3 tot 5 werkdagen. Vind je het niet erg dat je wat langer op je item moet wachten, dan is deze verzendmethode perfect voor jou.
- Gratis afhalen, is dus gratis. Mocht je lekker dichtbij wonen en/of het leuk vinden fysiek te winkelen bij mij thuis dan is dit ook een goede optie. Het voordeel van deze optie is dat je het item gelijk kunt passen en eventueel iets anders kunt uitzoeken. Daarnaast kun je zonder het kopen van een item altijd een reservering plaatsen om bij mij te winkelen. Oja, mocht je je pakketje willen ophalen, dan is het nog beter om op de fiets te komen… het is niet alleen beter voor het milieu, maar ik woon ook midden in de stad en parkeren gaat lastiger.
Betalingen
Pakketten dien je voor verzending te betalen met iDEAL. Met iDEAL betaal je direct voor je bestelling via online bankieren van een van alle deelnemende banken.
Je betaalt in een paar stappen:
- Selecteer je bank in de lijst
- Vervolgens wordt je doorgestuurd naar de online bankieren bank waar je inlogt
- Bevestig je betaling
- Als het goed is toont je bank een betalingsbevestiging
- Je wordt teruggeleid naar anuel.nl en je aankoop en betaling zijn voltooid
- Nu mag ik aan de slag om je nieuwe item te verzenden
- Mocht je problemen ervaren met de betaling dan mag je mij altijd een bericht sturen en dan komen we er samen uit.
Retourneren
AnUel staat voor duurzaamheid, dit betekend dat ik het belangrijker vind dat je een item uitzoekt waar je echt verliefd op kunt worden, dan dat je zomaar wat items aanschaft om even te proberen. Natuurlijk kan het voorkomen dat het item niet past of niet helemaal naar je verwachting is. Zeker als je een kledingstuk online koopt.
Daarom geef ik je als koper 14 dagen bedenktijd vanaf aflevering van het pakket bij je thuis of servicepunt. Na ontvangst van het retourpakket stort ik het betaalde bedrag van het pakket inclusief eenmalige Nederlandse verzending (een internationale verzending krijgen deels het verzendbedrag) terug naar het gebruikte rekeningnummer. Let op: dit geldt alleen als je het gehele pakket terugzendt, mocht je een van de items van een pakket met meerdere items terugzenden dan stort ik alleen het bedrag van dat ene item terug. Verzending van het retour terug naar AnUel zijn voor eigen kosten.
Bij terugzenden van een pakket dien je het pakket in de originele doos te verzenden en je gegevens bij te voegen.
Het retouradres is:
AnUel
Hendrik van Viandenstraat 13
8266 DM, Kampen
Nederland
Klachten
Kleine gebruikerssporen, kunnen op tweedehands- en vintage producten natuurlijk voorkomen. AnUel staat voor selectiviteit waardoor dit zelden te zien is aan producten. Mocht dit het geval zijn dan staat dit altijd in de productomschrijving en op foto’s vermeld.
Na aanschaf van het product geef ik je de garantie dat het product in uitstekende staat is en voor langere duur meegaat. Mocht het voorkomen dat er vroegtijdig mankementen aan het product komen, die door normaal gebruik niet door jou zijn veroorzaakt dan kun je hier altijd voor terugkomen. Ik geef 6 maanden garantie voor een kledingstuk. Vervolgens zoeken wij samen naar een oplossing. Deze oplossing is net als de producten uniek en hangt af van de klacht en het kledingstuk. Garanties waar je aan kunt denken zijn reparaties, uitzoeken van een vervangend product of geld terug garantie.